734
Ładowanie
Zwiń
X
-
Ładowanie
Witam wszyskich mam proble chodzi mi o to gdyż nie wiem co jest mam prawie roczny akumulator a jak nie odpale auta z dwa trzy dni to już jest rozładowany patrzyłem miernikiem i ładowanie mam ponad 14V co może być nie tak?? Coś go rozładowuje?? Jak to można sprawdzić domowymi sposobami prosze o porade bo idzie zima więc może być kiepsko;(
-
-
Są specjalne urządzenia do badania poboru prądu podczas postoju jak auto nie pracuje.
Każdy dobry elektryk powinien mieć w swoim warsztacie.
Kiedyś w Fordzie radio pobierało prąd i rozładowywało aku w dwa dni.
Zajechałem do elektryka, założył takie "szczypce" na przewody i od razu stwierdził za duży pobór prądu.
Sorki, ale nie wiem jak to się fachowo nazywa.Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Komentarz
-
-
Są to kleszcze (cęgi) DIETZA to jest rodzaj amperomierza prądu stałego lub zmiennego z przekładnikiem prądowym do pomiaru prądu bez przerywania obwodu elektrycznego. Oczywiście do samochodu kleszcze prądu stałego :wink: W tej chwili można kupić jakieś paści za parędziesiąt zł. Dobrej klasy kosztują kilkaset do kilku tysięcy ale do sprawdzenia poboru prądu z akumulatora w stanie spoczynku wystarczy nawet jakieś barachło. A może akumulator już nie teges? Radzę podjechać do elektryka to Ci sprawdzi nie tylko pobór prądu ale również akumulator.Szerokiej drogi, jakakolwiek by ona nie była.
Komentarz
-
-
Mi kiedyś jeszcze w Sharanie jakis magik elektryk podpiął wzmacniacz suba bezpośrednio po aku poprzez kabel wzbudzenia wzmacniacza, dwa dni bez odpalania auta i po aku.Dobrze że się autko nie spaliło :evil: :evil: . Pobór prądu na postoju zmierzony na stacji diagnostycznej elektronicznym testerem i już wiedziałem że muszę gdzieś szukać prądu w samochodzie.W zalewie Wiślanym pływał dziadek z babką,
Babka utonęła do góry kudłatką.
Oj nie żal mi babki jak tej jej kudłatki,
Bo bym sobie uszył pomponik do czapki!!!
Komentarz
-
-
bez przesady. uplyw pradu mozna sprawdzic zwyklym miernikiem za 20zl: ustawic pokretlo na "A" (ampery - natezenie) i wpiac go szeregowo z akumulatorem (tj. odlaczyc jedna kleme i miernik podlaczyc miedzy ta dpieta kleme a akumulator).
bardziej lopatologicznie nie potrafie
prad nie powinien byc wiekszy niz 0,10 - 0.15A.
jesli jednak jest - na pierwszy ogien sprawdz radio.kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
Owszem, ale ja napisałem o cęgach które nie wymagają ŻADNEGO ODPIĘCIA JAKICHKOLWIEK KABLI I AKUMULATORA. Poza tym takimi cęgami można sprawdzić który z obwodów pobiera prąd. Nie wyobrażam sobie odpinania wszystkiego po kolei, przecież bez odpinania robi się to o wiele szybciej i łatwiej. Można wówczas też przy poruszaniu kablami stwierdzić gdzie jest jakaś usterka. Oczywiście, można i tak jak piszesz, ale wtedy jest to praca niewspółmierna do tej z cęgami Dietza. Na własne potrzeby kupiłem takie cęgi do prądu przemiennego za 22 zł. Do prądu stałego są nieco droższe i kosztują ok 50 zł.Szerokiej drogi, jakakolwiek by ona nie była.
Komentarz
-
-
masz racje (i dzieki wogole za informacje o takim ustrojstwie) - ale nie w kazdym gospodarstwie domowym spotkasz takie cegi. miernik - predzej
pozdrawiamkazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
miernik to podstawa i chyba każdy go ma a i tak coś mi się wydaje że alarm mi pobiera bo jest jakoś dziwnie zrobiony bo sytuacja jest taka iż jsli zamkne autko z pilota i mam wł alaram i ktoś podejdzie do tyłu auta to zaczyna wyć więc go wyłączyłm na trombce specjalnym kluczykiemale wydaje mi się że mimo że nie wyje to i tak pobiera chyba że się mylea akumulator kupowałem pod koniec zimy więc to raczej odpada chyba że trafiłem na jakiś bubel który nie trzyma prądu
[ Dodano: Pią 11 Wrz, 09 18:27 ]
przecierz to oczywiste że jak się odepnie np. kleme plusową i przyłoży sie miernik a drugi przewód da się do minusa to oczywiste że bedzie zero gdzyż w obwodzie nie będzi prądu bo z kąd jak akumulator jest odpięty?? druga sprawa chodzi o cęgi gdzyż potrafią one mieżyć pobór prądu?? anie jego moc?? np. takie ; http://www.allegro.pl/item736450629_...0_faktura.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jasiu1907druga sprawa chodzi o cęgi gdzyż potrafią one mieżyć pobór prądu?? anie jego moc?? np. takie ; http://www.allegro.pl/ite...80_faktura.html
Cęgi z pomiarem natężenia prądu stałego są droższe bo mają inną metodę pomiaru i jeżeli jesteśmy już przy Alledrogo to powinny wyglądać mniej więcej tak http://www.allegro.pl/item715688017_..._true_rms.html
lub takie http://www.allegro.pl/item736152046_...203_f_vat.html
Kiedyś widziałem jakieś paści w którymś markecie budowlanym, już teraz nie pamiętam w którym, "zwykłe" cęgi z pomiarem prądu przemiennego kosztowały ok 25 zł a te paści z prądem stałym coś koło 70 zł.
Oczywiście taniej (posiadanym amperomierzem prądu stałego) można zrobić dokładnie taką samą diagnostykę.Szerokiej drogi, jakakolwiek by ona nie była.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jasiu1907przecierz to oczywiste że jak się odepnie np. kleme plusową i przyłoży sie miernik a drugi przewód da się do minusa to oczywiste że bedzie zero gdzyż w obwodzie nie będzi prądu bo z kąd jak akumulator jest odpięty??
Opisał ją prawidłowo , tylko niedokładnie przeczytałeś sposób w jaki podpięty ma być miernik(wpięcie szeregowe w obwód).
Komentarz
-
-
ja naprawde nie potrafie prosciej wytlumaczyc ... :szeroki_usmiech
istotne zeby miernikiem mierzyc natezenie (Ampery), dolary przeciwko orzechom ze nie bedzie ZERO ... 8)kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
Komentarz